مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1396 ساعت 14:102018-03-05سياسي

وقتی "لوور در تهران" سبب خیر می شود


«نمایشگاه "لوور در تهران" نتیجه سفر رییس جمهور به پاریس و توافق های آن سفر است، نمایشگاهی که بیشتر قصد معرفی موزه لوور را دارد و تلاش دارد، - نمایشگاه "لوور در تهران" نتیجه سفر رییس جمهور به پاریس و توافق های آن سفر است، نمایشگاهی که بیشتر قصد معرفی موزه لوور را دارد و تلاش دارد،ارتباطات فرهنگی را بسط دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جبرییل نوکنده مدیرکل موزه ملی ایران در نشست خبری موزه لوور در تهران که -14 اسفند- در موزه ملی ایران برگزار شد، گفت: نمایشگاه موزه لوور در تهران قرار است تاریخ شکل گیری لوور را در گذر زمان نشان دهد، این اولین بار است که چنین فرصتی برای مردم فراهم شده تا گزیده ای از شاهکارهای فرهنگی و تمدنی از مناطقی مانند اروپا، آسیا و امریکا را در کنار هم ببینند.

او معرفی فرهنگ، هنر و تمدن کهن ایران به سایر ملت ها و کشورها را رسالت موزه ملی ایران دانست و افزود: موزه ملی ایران از سال 2001 ،بیش از 30 نمایشگاه در اروپا، آسیا و آمریکا برگزار کرد، از سوی دیگر علاوه بر رشد ارتباطات فرهنگی، مردم سایر کشورها شناخت بهتری از ایران کسب کردند و تقاضای سفر به ایران بیشتر شد.

وی با اشاره به این پرسش که در طول سال های گذشته به طور دائم توسط رسانه ها مطرح شده است، چرا فقط آثار میراث ملی ما در موزه های جهان به نمایش در می آیند و اقدامی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی "لوور در تهران" سبب خیر می شود

وقتی "لوور در تهران" سبب خیر می شود